Najaden is the Shit

Jag var på Najaden igår och skulle sola. Men innan så skulle Micke, en kille som jobbar där, visa en ny maskin dom har inne på gymmet för mamma. Så medans hon testa den så kolla jag runt lite där inne, och såg en grymt snygg jävla kille. Han var grymt het (A) höhö.. Lagom fint brun, lagon stor och halv långt hår och keps, helt stört... Hehh så om man vill hitta en snygg kille, dra till Najaden i Handen. ;)

Hmm. Jag funderar på att dra till Handen i morgon, även fast jag bara har 400 kronor. Men jag känner att jag är i behov av kläder eller helst skor om jag hittar några. Det blir säkert något på HM, har 20% rabatt där, yeay.. Jag kommer ilf hitta något, helt säkert, för det gör jag alltid. Och speciellt nu, när jag inte har köpt något på typ en månad, Gaaah...

Amen ni, sorry för att det har varit ganska dålig uppdatering nu. har ingen "för att" förklaring till varför så ja, det har bara blitt så liksom...

Sussa gott sweetiesar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0