Right now!

1. Exakt om hur många dagar fyller du år? 52 dagar, 17 år.
2. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Jag har precis bytt mobil till min gamla Samsung, så jag har en bild på mig och mitt ex, när vi pussas. HAHA
3. Vad är du på för humör? Inte glad, huvudvärk och lite ledsen.
4. Längtar du till sommar 10? Nej?? Klart jag gör..
5. Vad lyssnar du på för musik just nu? Chris Brown- Damage
6. Hur går det i skolan? Bra (tror jag)
7. För tillfället, rik eller fattig? HHar aldrig sett mig själv som rik, men jag äger iallafall 340 kronor.
8.  Om du fick välja att åka vart som helst, Gratis, vart skulle du åka? Hmm. USA tror jag.
9. Är du irreterad på någon, vem? Mig själv.
10. Vem saknar du som mest? Denise och min kusin.
11. Vem vill du helst bo hos om du skulle flytta till USA? OJ, svårt.. Antingen Chad Michael Murray, Chris Breezy eller Jeremy Stenberg.
12. Vad är ditt största intresse? Chross/hojar
13. Vilken är din bästa egenskap? Hmm, att jag är glad av mig kanske? Eller väldigt omtänksam..
14. Ska du göra något speciellt i sommar, vad? Åka till Rättvik, festa galet.
15. vad tror du att du kommer göra mycket  i sommar? Se på underbara hojar, åka hoj, sitta på Rosenhill.
16. Vart ska du bo när du flyttar hemifrån? Först en lägenhet i Haninge området och sen flyttar jag till USA under vintern.

Det bjöd jag på, har inge annat att skriva om!

Sov gott på er..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är ditt ex ?

kram

2010-01-12 @ 10:51:50
Postat av: Ägaren till bloggen

Han heter Niklas Andersson, och gick i min förra klass. hehe

2010-01-12 @ 19:00:23
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0