Satsa eller inte satsa

När snön börjar försvinna så ska jag börja köra min cross, det är på tiden nu. Ska vara nere hos pappa så mycket jag kan och köra, träna.. Vill vara så duktig men måste ju börja nånstans..
Men jag börjar inte bara för min egen skull, utan även för min kusins skull. Han tjatar på mig att jag ska börja köra cross, för han vet hur mycket jag själv vill det bara att jag aldrig ger mig tid och ork.
Men nu ska jag träna på helger och några vardagar istället för att bara vara hemma eller festa.

Önska mig lycka till. Jag ska bli....Hmm..... Sveriges bästa kvinnliga Cross åkare. (drömmer)


Kommentarer
Postat av: Anonym

satsa!

2010-01-19 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0