snabba cash

Firade Robin igår hemma hos Victor. Jag åkte dit med Kim, Jasmine och Nathalie P. När vi kom dit var det ganska lugnt, men sen började det rasa in folk. Jag och Nathalie shotade någon grön likör (inte gott) haha... Det blev en lyckad kväll tills vi tjejor skulle åka hem. vi skulle få skjuts till tåget, ajuste vi var i ösmo. Men Robin hitta ingen som kunde köra oss dit så Kim ringde Fredrik, min kusin. Så han skjutsa hem oss till Kim.. När vi kom hem så svullade vi chips, gurka, morötter och dipp framför tv:n. Vid 3 tror jag så gick vi och la oss.

Nu är jag hemma, har köpt boken "Snabba Cash", har precis börjat läsa den så måste fortsätta nu, galet bra.
Ha en mysig söndags kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0