Very importent things in my life

Viktiga saker i mitt liv.
Sammanfattning.
- Kim
- Fredrik
- Sporthojar
- Bilar
- Cross
- Amerikansk Fotboll

Kim.
Är min bästa vän, kan inte leva utan henne.
Vi har känt varandra i ca 7 år. Hon är sjukt rolig, har lika tråkig humor som mig. Vi passar varandra perfekt, det finns ingen som kan slå den människan.

Fredrik.
Det är min kusin. Under sommar 2009 så börja vi umgås väldigt mycket, och blev riktigt bra vänner. Han har förändrat mina intressen så grymt jävla mycket, han gjorde så jag fick ett mycket större intresse för sporthojar, cross och Amerikansk fotboll och det är jag så glad över. Det är den bästa kusin jag har och vi har det riktigt roligt ihop.

Hojar.
Största intresset jag har. Jag är helt jävla besatt utav sporthojar. På sommaren brukar jag vara på ett fik, Rosenhill heter det. Det är ett hoj ställe kan man säga. Det är mycket snygga hojar och ibland snygga killar haha.. En sak, ÄLSKAR det.


Bilar.
Nu syftar jag för det mesta på raggarbilar. Finns inge mysigare än att åka raggarbil. Varje år så åker jag till Rättvik, på bilvecka, Classic Car Week. Det är bara raggarbilar, roligt folk, party 24/7.. Raggarbilar är något jag aldrig kommer sluta älska. Uppfödd med det så.

Cross.
Jag vill börja köra Cross, det vill jag verkligen.
Jag har två stycken och jag kan köra, men jag vill lära mig och bli riktigt duktig. I mina drömmar så är jag Sveriges kvinnliga bästa cross åkare, haha.. Nej men det är något jag vill bli grym på.


Amerikansk Fotboll.
Älskar den sporten. Dät har verkligen Fredrik smittat av sig.
Förut var jag inte intresserad ett dugg (tror jag), men nu så älskar jag den sporten, vill till och med börja på det.


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0