Dancing on my own

Hej hej. Ni kanske vill höra lite om min skolavslutning?
Jag sov hos pappa, gick upp 7 och fixa mig i ordning. Sen åkte jag och pappa raggarbil (:D) till skolan.
Vi satt inne i aulan ett tag och kolla på en pjäs som lärarna hade gjort, det var riktigt roligt. Efer det sa vi hej då till våran mentor. Vi (elever) gick utanför skolan och skulle säga hej då, jag blev jätte ledsen och börja gråta för att jag inte skulle gå i samma klass som dom något mer, ja ska ju byta skola. Så det var mindre roligt. Amen iaf, på kvällen hade jag grillfest hemma med typ halva min klass + Kim. Det var trevligt, men vissa tråkigheter skedde.
Min skolavslutning var inte den bästa måste jag säga!

Igår; Åkte jag och Kim hem till hennes pap i Enskede. Vi åt god mat och hyrde film, "Twilight, New Moon". Den var bra och lååång, hehe. Vi kom inte i säng förens halv 1 typ. Vi gick upp vid 7 i morse för hon skulle ha skolavslutning. Jag fick skjuts av hennes pappa till Västerhaninge, sen tog jag bussen hem till Tony. När ja kom hem (halv 9) så la jag mig i sängen för att kolla tv, men jag somnade och vaknade halv 1. Det var riktigt skönt.

Min Kamera!
Jag ha rinte lagt ut bilder på cp länge från min kamera, för att jag inte har något internet på min dator så ja kan inte lägga ut dom då.. Men nu fick ja lägga ut bilderna på Tonys dator, yeay. Så nu kommer ni förmodligen få en jävla massa bilder att kolla på, men det får bli ett enskilt inlägg..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0