Ja vill, vill, vill, men får, får, får, inte....

Strange rubrik, men men....

Hej hopp, här är ja igen. Tråkigt väder, men inge att bli förvånad över, för man har ju sommarlov, då kan man ju inte förvänta sig något annat.... Oj så dyster Anso är då.

Jag ska vara med Jasmine och Kimpa ikväll. Dom ska sova hos mig, och vart vi ska sova är inte helt klart än, antingen hos min syster eller mamma.. Vad ska vi göra? Vi ska förmodligen bara ta det lugnt, ha en mysig tjejkväll. Jag har ju inte träffat Jasmine på typ månader, gaaaahh. Så vi kände att det var dags nu.

Hej hopp, nu drar jag..


(gammal bild)... Lägg märke till min söta lilla glugg, nästan halva min tand gick sönder så jag fick gå runt sådär, inte kul men nu är det fixat. Söööt bild va?!?!? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0