Made by Me.

Vill blunda, vill inte se. Jag har ett val, ett val jag inte vill ha.

Skrivet av,
Ann-Sofie Andersson.


Heeeeej på eeeeeer.


Igår gjorde vi ett Matte prov men jag faila så hårt, så jag fick IG i Matte.
Idag, gick jag och min lärare igenom det muntligt. Godkänt var; 20, jag fick 12 igår, efter att han hade rättat det idag så fick jag 26.. Jag är Godkänd, wiiiihooo... Inge mer om det.
Nu till min dag, jag började 9, gjorde provet igen, slutade 20 i 10, nice nice nice. Så jag har varit hemma (Tony) hela dagen, har precis bäddat sängen och lagt in hans kläder, ängel jag e..
Nu ska jag fixa lite sedan dra hem till Kim för att kolla på hennes nya klänning och umgås lite.. Efter det ska jag hem till mitt riktiga hem och packa ihop en massa saker och sen heeem till mitt 3 hem, PAPPPPPPPPA. Och vad jag ska göra ikväll, förblir en hemlighet om jag inte orkar skriva senare, hehe.

Ni får ha en super dag..  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0