Still on the Kontor..

Nu har jag suttit på kontoret sen klockan 7 i morse. Vilken tur att man får timlön, höhö..
Jag hoppas att vi åker hem snart, är helt slut alltså. Det har varit ganska stressigt och mycket idag.
Men jag är orolig för att det kommer bli mer, ännu värre i morgon, suck... Men mamma behöver hjälp och jag ställer så gärna upp för henne. jag har inte ätit något sen 12 idag heller så jag är sjukt jävla hungrig nu, buhu.. Det är ju jätte synd om mig.. Nej, jag har det jävligt bra faktiskt.


En fråga!!
Vill ni att jag ska ha Frågestund ??

Nu vet jag inte vad jag ska göra, sitta vid Facebook tills det är dags för hemgång kanske.
jaja, ni får ha en bra da. Puss Puss

Kommentarer
Postat av: jaaaaeey

klart du sa ha frågestund!:P

2010-06-22 @ 12:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0