Bra att man får lust när man ska sova.

Jag fick en kommentar av Anna som skriver såhär;

- gillar bloggen. du verkar vara en jättego tjej:)..skri nått hur de går med killarna:P

Egentligen ska jag ligga och sova, men jag fick sån blogg lust så jag måste skriva, hehe..

Svar: För det första, Tack så mycket Anna.
Hmm, hur det går med killarna. Kan ju börja med att säga att jag INTE har någon pojkvän.
Och jag har ingen på G och jag gillar ingen. Det är ganska lugnt på "kill" sidan om jag säger så.
Ganska fullt upptagen med annat. Men visst, jag vill ha pojkvän för det är ju en ganska stor del i ens liv.
Men jag känner att jag inte har hittat den "rätta" än.
Hoppas du är nöjd med mitt svar. Och än en gång, tack så mycket..

Jag ska påbörja ett projekt i sommar om jag får ihop pengar. Nu måste jag börja planera, spara pengar, få kontakter m.m. Och jag hoppas att projektet blir klart till nästa sommar (2011).

Sov gott på er och tack för att ni stannar kvar på den här extremt tråkiga bloggen, hehe...

Kommentarer
Postat av: ANNA

vad e de för projekt ?:)

2010-03-18 @ 11:50:19
Postat av: Ann-sofie

Berättar det i ett enskilt inlägg någan dag:)

2010-03-18 @ 14:41:32
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0