From Yesterday.

Rubriken passar ihop med en av deras låtar.
Jag var på Konsert igår, 30 seconds to mars.
Det var stört bra asså, och dom spelade mina underbara älskade låtar.
Jag åkte med Tony, hans arbetskompis, (ak:s) tjej och en annan kille. Det var riktigt trevligt och jag är så superduper glad att jag fick följa med..
Det var såhär;
Jag satt i skolan och gjorde prov, telefonen ringde; Tony. Hmm, va vill han tänkte jag.. Men jag tröck bort honom. Så skrev ja sms och sa att jag gjorde prov, och då svara han; Okej, men vill du följa med ikväll på konserten? Mitt hjärta sluta slå (typ). Jag blev så chockad, jag ville ju verkligen gå men så trodde jag inte att ja skulle kunna gå för ingen ville följa med.. Men så, samma dag (onsdag) så kom frågan, och jag blev så glad..

Konserten va grym, och jag tackar Tony grymt mycket för att jag fick följa med..

Nu ska ja plugga, puss på er!


Kommentarer
Postat av: anna

gillar bloggen. du verkar vara en jättego tjej:)..skri nått hur de går med killarna:P

2010-03-16 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0