Home alone!

Hej kära folk..
Denna kväll är underbar, jag har ingenaning om varför men så äre ibland.
Jag följde med min syster idag till (älskade) Nacka Forum, hon skulle köpa en sak. Vi gick runt och kollade lite och som vanligt så kan jag inte åka från ett köpcentrum utan ett par skor, så jag köpte dessa behövliga fake conversen från HM för 129:-

Och så kunde jag inte låta bli att köpa denna tröja från NewYorker, eftersom att det bara kostade 49:-


Nu är jag hemma, ensam för mamma är på dejt ;)...
Och jag mår så jävla bra. Jag lyssnar på höööööög musik och bara tare lugnt, helt sjukt soft...
Jag tänkte bjuda på några bilder till..
Ni får ha en lika bra kväll som jag har, puss på er...




Jag är bara för snygg alltså.
Skoja.

Kommentarer
Postat av: pusspådig

inget skojj! du är det ;)

2010-03-21 @ 21:27:11
Postat av: Anonym

Du är sjukt snygg! :D

2010-03-25 @ 21:38:17
URL: http://emojosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0