I can see you

Morgon. Shit så trött jag är, sovit några få timmar känns det som..
Ska berätta hur jävla urusel min kväll var..
Jag var hos syster och stressa som fan för att hinna med halv 9 tåget med Kim.
Vi hade roligt på tåget, ganska vanligt asså. Vi åkte till Huddinge, för att dra på fest med Rasmus. När vi väl kom dit så gick vi in i en lägenhet, där det satt typ 6 personer, dom rökte inomhus o de var så jävla äckligt. Kim gick fram och hälsa på alla, och dom två tjejerna som var där kolla inte ens upp på henne, knappt sa hej och dom sa inte va dom hette, fyfan va äckligt asså, ja dampade... Men, jag och Kim kanske var där i typ högt 30 minuter sen orkade vi inte stanna kvar så vi drog, Rasmus lacka, jag lacka för att allt blev knas....
när vi väl satt på tåget, så satt det 3 killar bredvid oss, och ena killen va såååå snygg, ja trodde ja skulle dö. Men sen hoppa vi av i Älvsjö så jag kommer aldrig få se den gudomligt snygga killen igen, and that suck's....
Men iaf, vårat tåg var försenat så vi fick vara i Älvsjö och hänga lite, haha. När tåget väl kom så åkte vi hem till mig, och kolla tv o satt vid Facebook....
Sååå, det var min kväll..
Detta inlägg kommer kanske bli långt!

Idag, dagen innan min födelsedag...
ska ja bara ta det lugnt, måste tagga till för morgondagen!
Nej, men jag ska hem till mamma, städa och speciellt mitt rum.. Sen ska jag ta hand om mig själv. Ska skrubba kroppen, ansiktskräm, en speciell kräm för ansiktet och lite skit sen kommer jag väl bara som vanligt, gå runt hemma, vara raslös, och gå runt o säga att jag vill festa, haha, det är de jag gör när jag inte gör något....

Pussssssss
påååååååå
errrrrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0