It heart's

Efter skolan idag så åkte jag och pappa till Handen Centrum för att han skulle köpa en Mp3 till mig.. Det blev en mp3 med underbara 8 Gb.. Efter Handen åkte vi till Trollbäcken för jag skulle till Tandläkaren. Dom bedövade hela min käft och fixade lite. För ett tag sen, när bedövning höll på att släppa så fick jag så jävla ont, typ som tandvärk.. Jag grät jätte mycket men nu är det lite bättre.

I morgon går jag i skolan som vanligt, men måste sluta lite tidigare för att hinna med 4 bussen hem. Vi ska åka till Finland i morgon, på begravning. Vi kommer hem på Fredag kväll/natt..

Jag har en planerad lördag men säger inte än va ja ska göra.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0