The Projekt!

jag ska börja lägga undan pengar, försöka fixa jobb och så ska jag sommarjobba. Och vi säger att jag får ihop 15-16 tusen. Jag ska köpa en Raggar bil som det behövs lite renovering på. Så ska jag fixa den, lacka den och fixa den exakt som jag vill ha den. Mitt mål är att den blir klar till nästa sommar (2011), innan Rättvik, för jag vill kunna ha med den till Rättvik..
Det ska liksom bli min riktiga första bil som jag har betalat och fixat..

MEN jag har en annan tanke också. Att jag sparar ihop pengar till nästa år, efter att jag har fyllt 18 och sen dra till USA i minst 3 veckor..

Vad tycker ni jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: wruum :p

jag tycker raggarbil =D

2010-03-18 @ 21:39:44
Postat av: Ansofie

Det är bra:)

2010-03-19 @ 17:08:36
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: Malin

Men bilen helt klart! Dra när du blir 21 istället! :)

2010-03-19 @ 18:50:56
URL: http://yaamieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0