Tillbaks till allt firande

Vi börjar med min födelsedag, 4/3..
Jag och tjejorna gick ut och åt på Jimmy Steakhouse, på Södermalm. Det var riktigt trevligt, god mat och fina presenter. Vi var där ganska länge och sen åkte vi till Bromma för att gå på fest, det var hyfsat kul, vi släppte loss som fan, haha..
The Big Party, 4/4..
Jag och Kim var hemma hos mig, poppa musik och jag städa och skotta innan folket kom. Vid halv 8 börja vi fixa oss, blev galet fina båda två, höhö.. Vid nio kom allt folk, jag hade riktigt kul.. Vid typ 11 eller nåt så kom det ännu mer folk, så vi var typ 35 pers i mitt lilla hus, men det gick... I slutet så blev det bråk, det var mindre roligt, men sen så blev allt lugnt igen.. Huset var tomt på folk runt 3, tror jag. Det var bara jag, Kim, Markus Och Max kvar så vi laga mat, höhö. Sen decka vi.
Dagen efter, 5/4..
Var ingen rolig dag, jag var bakis hela dagen.... Men var fortfarande party sugen, höhö. Så vi fixade oss och drog hem till Kim för hennes syster Mika skulle ha fest. När vi kom dit var det bara Mika och hennes kompis där, men sen börja de trampa in folk.. Det var trevligt bortsett från vissa saker som ja inte tänker ta upp.. Jag drog hem till Syter runt 1 tiden och soooov.

Ni får bilder någon dag i veckan för ja har inte min kamera..
Puuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0