Svar på kommentar

Jag har fått en kommentar av Linda, som skriver såhär;

jag har undrat ganska länge nu!
går inte du i skolan?

S.
Jo, jag går i skolan. Jag går första året på Gymnasiet. Men nu blev jag lite nyfiken, hur kommer det sig att du frågar det?



Gymmet gick bra idag. Som ni inte vet så gick jag 7 kilometer på gåbandet förra veckan. Och idag gick jag först 5 km sen träna jag mage och sen gick jag 2,5 km till. Idag började jag med ett schema över min träning och mat. Jag och mamma bestämde oss för att äta nyttigt denna vecka sen får vi se hur vi gör..
Jag ska få en fin kropp till sommaren, that´s it liksom, haha...


Kommentarer
Postat av: sandra

du är ju redan skitsmal.. finns ju knappt något kvar av dig :O!

kram

2010-03-22 @ 23:57:26
Postat av: Anso

haha jo jo, men tack:)

2010-03-23 @ 21:47:54
URL: http://ansfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0