Gårdagen och dagens!

Igår slutade jag vid halv 2. Mötte upp Tony i VH, sen åkte vi hem till honom och segade en stund. Sen åkte vi till John, Tonys halvpappa, meka lite bil. Vi var där till 5 ungefär, sen var vi tvungna att åka hem och äta, byta om för vi skulle till Brostugan som ligger i Drottningholm tror jag. Det var bilträff där, men inte så mycket bilar, de va ganska tråkigt. Sen drog vi hem.

Idag. Vaknade för några timmar sen, Tony har åkt till gymmet och jag sitter vid datorn och även vid tv:n.. Ska förmodligen möta upp Johana snart på en cigg, sen vet jag inte..
Jag kanske ska grilla med mamma idag, får se om Tony ska med. Men det ska bli riktigt mysigt.
Det är nog allt planerat för dagens dag.

Detta är personen jag ska träffa!!


Och så lite andra bilder.




Kisses

Kommentarer
Postat av: Johana

jag vet :)

men om du kolalr in en blogg och gillare inlägget, så skriver mna oftast de :) plus att där finns de andra bloggar som hittar dig :)

kram

2010-05-13 @ 13:00:26
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0