Grow old with you

Det var länge sen, riktigt länge sen jag skrev eller hälsa på dig. Folk tror man glömmer för att man inte gråter över, hälsar på, pratar om, DIG. Men så är det verkligen inte. Jag har dig i mina tankar varje dag, varenda minut, hela tiden. Jag saknar dig mycket, jag älskar dig mycket och inget kan få mig att ändra på det.

Du är leendet i mitt liv, du är styrkan i mitt liv, du är ljuset i mitt liv.

Jag lyssnar på "Jag fick låna en ängel" nu, jag har inte klarat av att lyssna på den på ca 8 månader eller nåt sånt. Känner bara för att skrika och gråta,
är helt tom inuti nu.
Jag är oftast glad, men när jag verkligen tänker på dig så sjunker jag så djupt, blir inte mig själv. Sitter själv, lyssnar på musik, gråter floder, kollar bilder...
Nu är det inte så farligt.

Du får ha det så bra min ängel.
Jag älskar dig.
Denise Rebecca Lucia Borg


Kommentarer
Postat av: Johana

haha :)

2010-05-08 @ 17:13:39
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0