Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Valborg blev sjukt lyckad. Jag var med Johana hela dagen, vi åt på Vasko och hade det roligt. Sen ungefär vid 6 så gick jag upp till Tony. Tog första drinken, sen gick vi upp till Hedda. Där var det lite folk men jag hann bara vara där i typ 2 minuter för sen gick jag ner och mötte Malin, och vi gick till brasan. Det var galet tråkigt där, hehe men vid 8 så gick vi ner till tåget och hämta upp Kim. Sen gick vi till brasan igen, träffa lite kompisar och så. Efter ett tag gick vi upp till Hedda och drack. När klockan var 10 så drog jag, Kim, Malin, Tony, Hedda, Frida, Oskar, Micke m.m. med bussen till VH, hem till Emil som hade fest. Det var galet kul där, kanske blev lite för mycke dricka men om man inte blir bakis så är det ju ingen fara, haha...

Nu till idag, Lördag.
Jag är hos Kim nu, men ska snart gå hem och fixa lite. Sen ska jag till Tony. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi kanske ska sova hos min far, får se vad ja vill alltså... Det blir iaf en mys kväll till 100 alltså.

Tyvär så blev det inga bilder igår, va ja vet iaf..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0