Kvällen närmar sig

Jag mötte Kim vid 11, så gick vi upp till Denise en stund o prata lite. Sen drog vi ner till Tungelsta Skola, där vi gick förut och träffa gamla lärare och sånt. Vi träffa även våran lärare som vi hade från 4an till 6an. Hon gick igenom allt detta med oss, och hon var verkligen toppen, hon fick oss på benen igen och det tackar ja henne för.
Nu är jag hemma hos Tony, gör inte så mycket. Ska träffa Johana senare och prata lite, sen vid 7 ska jag till graven, träffa kompisar och vi lär väl snacka minnen och förmodligen gråta.
Det blir nog inge mer inlägg idag, för jag kommer vara hos Denise hela kvällen, har ingen aning om när jag kommer hem.

Ni får ha det så bra.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0