Ni är dryga.

Sitter i skolan, har precis gjort Matematik nationella. Det gick inge bra tror jag, det var svårt...
Men, det gör inte mig ledsen eftersom att det är SOMMAR väder och att från och med idag är jag ledig tills Måndag. Lovely!!
Och dessutom så har vi en väldigt oaktiv dag, vi ska ha en lektion nu sen äre teater, sen slut på dagen (kl 1)..

Ha en sjukt bra dag.

Ajuste, Rubriken!
Den är pekad till er, mina läsare.
Jag är glad att ni läser min blogg, självklart, MEN jag gillar kommentarer, tydligen inte ni, för det är väldigt dåligt med det... Kanske jag skriver såna inlägg man inte kan kommentera, eller inte behöver kommentera.. Men kom med förslag, tips etc etc. Det är roligt, hallååååååå....


Kommentarer
Postat av: Johana

gumman vill du ha kommentarer måste du hjälpa till lite :P

som att kolla in lite bloggar skicka iväg en kommentar i deras bloggar, och du får ju tillbak de då ;)

2010-05-12 @ 12:31:08
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0