Överlycklig

Detta underbara väder gör mig så jävla glad. Det är sjukt hur vädret kan påverka mitt humör såå mycket som det gör. Men det är jag iofs glad över.
Jag ska starta en tvättmaskin nu, sen ut och sätta mig på altan och raka benen, älskar att göra det utomhus (hehe), sen ska jag sola. Efter det så ska jag duscha och sen absolut inga planer..
Jag ska iaf ha en underbar dag för det är jag värd, enligt mig.

Sorry att ja bombar er med bilder nu.. Men detta är bilder från starten av min blogg. Tyckte det var lite roligt.
Ooh fy vad fula bilder jag har lagt ut förut.. Kom ihåg, gamla bilder.



Puuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: c'

fin blogg:)

2010-05-16 @ 15:56:29
URL: http://onlyclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0