Se skillnad

Från 2008, November

Lång;
1.67
Väger; 52
Hårfärg; brunt
Sjukdom; Dyslexi
Familj; två syskon o mamma pappa
Djur; 6 katter o två hundar
Bor; Hemfosa o Ålsta (landet)
Ålder; 15
Fyller år; 4 mars
Skola; Tungelsta
Sko storlek; 39
Kläder; mjukisar, Jeans, linnen, tjocktröjjor, Uggs
Bästavänner; Kim, Jasmine, Duggin  (men jag älskar mina andra vänner asmkt)
killbästavän; Björne
Personlighet; Blyg, snäll, inte ful, rolig o dålig humor
Pojkvän; NEJ
Fritid; Är med kompisar, men nu måste jag vara hemma varje dag o plugga=(
Sommarställe; Inget, men åker till RÄTTVIK varje sommar=)<3<3

Från 2010, Maj


Lång; ca 1,73
Väger; ca 59
Hårfärg; Mörkbrunt
Sjukdom; Dyslexi
Familj; mamma, pappa, syster o bror
Djur; två hundar, 6 katter
Bor; Hemfosa, hos min syster
Ålder; 17 år
Fyller år; 4 Mars
Skola; Riksäpplet, Haninge
Sko storlek; 39/40
Kläder; Linne, mjukisar just nu, annars mycket fina kläder
Bästavän; Kim
killbästavän; No one
Personlighet; Ärlig, blyg, skrattglaa
Pojkvän; Ja
Fritid; gör jag en jävla massa, men ingenting
Sommarställe; Rättvik

Skillnad? Liiiite lite lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0