Hate this moment of my life

Det har hänt så mycket på bara under en vecka. Och nu ska det förstöras ännu mer? Va fan händer, förtjänar jag det här? Vill ni att jag ska må dåligt? Jag är så lycklig med honom så varför kan ni inte bara låta mig få vara lycklig. Jag vet vad han har gjort mot mig, men det spelar ingen roll längre. Det där insåg mig bara att jag är så jävla kär i honom, jag klarar mig inte utan honom. Att ni gör så här, NU, är så jävla pissig stil så det finns inte. Jag blir så ledsen. Det ni gör får ingen att må bättre, utan rättare sagt, sämre. Ni gör så att detta drabbar min skoltid, jag är ledsnare i skolan, jag klarar knappt av att plugga hemma och jag har ingen lust längre att åka till skolan. Ni/du inser inte vad du har gjort mot mig, du har förstört mig så jävla hårt. Vi får se hur detta går, om skolan blir sämre, om jag bara mår dåligt hela tiden, om jag inte klarar av er, så kommer jag skita i vad ni/du säger. Då kommer jag göra vad fan jag vill som gör att jag mår bra och klarar av allt jag gjorde förut.


Fuck the world, fuck life, fuck everything!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0