Kanske halsfluss

Min halsmandel är fortfarande sjukt stor och jag är röd på högra sidan i munnen, det äckliga är att det ligger något vitt slem där också. Jag berätta det för mamma och hon sa att det förmodligen var halsfluss så i morgon ska jag åka till vårdcentralen så jag kan få penicillin om jag har halsfluss. Det är iaf jobbigt som fan, mår skit dåligt. Sover knappt på nätterna, så är helt slut.

Nytt samtalsämne!
All snö ute, damn va mycket snö det har kommit på bara en natt. Det är ca 4 dm här, lite jobbigt med tanke på att mamma förmodligen kommer hem idag, så vi måste skotta bort allting, eller Tony får nog göra det för jag har ingen kraft alls tyvärr. 

Ha de bra, Krya på mig nu Ansofie! 
Puss-ar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0