Negativt, bara

Jag gillar min outfit mycket idag, mycket.. Men tyvärr så kan man ju inte lägga in bilder på skolans datorer så jag tar och fixar det sen.

Efter skolan idag ska jag åka till Fruängen, till Tonys arbetsplats. Vänta på att han ska slut aoch sen ska vi åka till mamma som ligger så SÖS. Hon opererades igår och allt gick bra förutom att hon har världens värker. Usch, lider... Hon får komma hem på Fredag, och kommer inte få köra bil på ca 6 veckor och kommer bara kunna stå och ligga ner, stackarn, mår verkligen dåligt när jag tänker på hur hon kommer ha det en så lång tid..

Jaja, bort med det negativa, eller skoja, detta är mycket negativt. Det sägs att snökaoset kommer hit idag? vad ska vi tro? Dom säger ju så mycket. Och i slutet av veckan kommer det vara 5 minus grader,men det är ju ingenting för att snön ska vara fin och stanna kvar. vart är den riktiga vintern? Och när kan man få riktig sanning från SMHI? Jag ser ingen snö och inget kaos, hallå.. Dom borde skaffa ett nytt jobb!
Jag vill ha en riktig vinter, ett tag iaf. Nu är det bara någon jävel där uppe hos dom högre makterna som jävlas med oss. Gör så vi tror att; oh ja nu kommer vintern, Men nej, där försvann den.. Så är det ju, så jävla rätt har jag.

Igår var första dagen av 5 som jag och Tony var hemma och tog hand om huset och katterna. Det var riktigt mysigt. Vi sov i mammas säng och låg och prata till klockan 12, alladeles för länge men det va mysigt. Idag ska vi gå och lägga oss tidigare så vi kan prata länge länge länge..

Ha en toppen dag, kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0