Skit saker

Jäcla skit saker Spotify är, det buggar och är fett segt.
Ville bara säga det.

Jag har precis kommit hem från min mormor och morfar. Var där med hela mammas släkt och firade morfar. Haha, vilken jävla släkt jag har alltså. Min kusin, Sofia, är 18 och myndig. Hon tog hål i tungan i Fredags förra veckan, hennes föräldrar har inte pratat med henne på en vecka och nu fick släkten veta om det så alla började hacka på henne o ba klaga, klaga, klaga. Så jävla TÖNTIG. Så jag stod på Sofias sida o sa; hon är förfan myndig, hon får göra va fan hon vill utan att ni ska klaga. Helvete.
Jag blev så sur, dom är så omogna hela bunten. Fast mycket roliga;)

Nu sitter jag i soffan, Tony kommer alldeles snart hem. Jag ska träffa Malin och Johana sen, och vi ska vara med Tony, Tobbe och Rille. Vet dock inte va som händer?

En sak till; Jag och Tony är tillsammans nu!
ni kanske har trott det hela tiden, men icke sa nicke, vi har inte varit tillsammans sen Onsdagen den 27 Oktober.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Din Kusin Sofia !

ja dom är väldigt roliga den där släkten :)!

tack att du stog på min sida!

fast hade inte räknat med annat så ;)

du, vi måste ses, men jag vet inte vilket som är ditt nummer, för har 2 som är dina? :O

pussokram!!! <3

2010-11-15 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0