Stay away from me

Snälla, gör så att bussen inte kommer till mig. Gör så den svänger av vägen eller något sånt, få den bort från mig så blir jag väldigt glad och nöjd. Jag vill bara vara hemma, tända en massa ljus o en brasa. Sitta framför den med kaffe i handen. Ooooh så skönt. Istället så sitter jag i sängen, med huvudet på knät famåtlutande mot datorn som står på två kuddar o några böcker. Mitt goda kaffe står i köket:/ Suck, men men. 
Nej, de va ju inte kul alls faktiskt. 

Blev ni chockade av snön? Inte jag, jag blir bara så jävla sur för att det knappt är minus grader (eller nu är det kasnke det) och så blire slaskigt och äckligt. Vilka skor ska man ha nu då? Vinterstövlar med klack eller lårhöga kängor? Hmm, får se.. 

Hoppas ni får en kanoners dag, sweet dreams tänkte ja skriva.
Puss
Fuling men duger som morgon inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0