Baby goodbye Baby farväl

Hej på er. Saknad mig, klart ni har liksom.
Jag sitter på lektion, har uppdragstid hela dagen, med andra ord, jag får plugga med vad jag vill. Så jag sitter och skriver på min Short story, en novell på engelska. Asa tråkigt.
Men jag ska försöka få den till ett VG för jag fick VG på englska delen på det stora provet vi haft, yeay.
Jag hämtade min pälsjacka igår. Jag lämnade in den till en skräddare, för den skulle kapas, förlängas i armarna och några sömmar syddes igen. Nu är den super duper fin. Jag fick jackan av mormor för ca ett år sen, äkta päls, en svart, kommer dock inte ihåg vad det är för djur. Usch va hemsk jag är som bär djur:( Men men, fick den satt. På kragen iaf så är det mink päls, typ lite grå brun akig. Jag köpte även ett par vinter stövlar och en väska iförrigår, mocho nice. Bilder kommer senare. 

Jag har inga planer idag, förrutom att jag ska vara med Tony. 
Men i morgon ska jag på kräftskiva hos Ellinor med Tony, Thomas och hans kompis. Det kommer bli så sjukt jävla roligt och jag är rädd för att någon kommer försöka supa mig under bordet, gaahh. Jaja, kul kommer det bli. 
Pussilipusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0