Staight from the heart

God morgon, så här ser en morgon pigg tjej ut, jiha..



Nej, jag kan inte hålla med om att jag ser morgon pigg ut för det är jag inte.. Nu ska jag dricka kaffe och sen ska jag väl sätta igång och städa mitt rum, Kanske. Johana kommer hit snart, sen, senare, jag vet inte riktigt när hon kommer. Vi ska väl bara ta det lugnt, fika lite. Hoppas hon kan göra mig på lite bättre humör också. Det är inte roligt att inte vara glad, fast jag förtjänar att inte få vara glad nu, tycker iaf jag. Och som ni kanske redan har räknat ut så är jag hemma. 

Vi har egentligen prov idag, men jag har mått piss några dagar den här veckan så jag har inte kunnat plugga. Så jag sket i att åka till skolan idag för jag gör provet måndagen efter lovet istället..

Juste, LOOOOV. inge kul:( Helt ärligt alltså. Och idag är det även den 29:de.. Inte roligt heller:'( Usch, kommer börja gråta.
Ni får ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0