VOLBEAT

Igår var jag ute och åt med Tony, syster, hennes pojkvän och deras kompis Jocke.
Vi åt på ett ställe som hette Dollys och det var väl sådär men jag fick min Oxfilé, hehe.
Vi åt vid 3 och vid 4 när vi var klara så gick vi till en pub som hette, Brother Tuck.
Dom satt och drack öl. Jag funderade lite på varför vi inte åkte hem men glömde bort det efter ett tag.
Efter ca en timme så kom det en massa folk som jag och min syster känner.
Och jag visste att dom skulle på Volbeat senare, så ja blev lite ledsen för att jag inte skulle få gå dit eftersom att vi inte hade några biljetter. Syster börja viska med Tony och sen Richard.

Dom kolla på mig och sen sa Helena dom magiska orden
"vi ska på Volbeat"
Mitt léende var så stort, jag fick tårar i ögonen. Jag blev så lycklig, finns liksom inte ord för den lyckan jag kände. 
Det var en försenad födelsedagspresent av min syster. 

Konserten var så jävla grym.  Det är det bästa jag varit med om i hela mitt liv i stort sätt. Jag älskade det och kommer aldrig kunna tacka min syster för det. Magiskt, underbart, älskvärt till 100.

Dom är så jäääävla bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0