Day by day





God morgon på er.
Idag blir en himlans bra dag känner jag. Det är soligt, säkert blir det jätte varmt idag också.
Jag går till klockan 11 idag, för vi har ett underbart prov om koppling och utväxklingsförhållande.
Jag kommer klara det, satsar på MVG så klart.
Efter skolan ska jag åka till Handen för att möta upp Thess. Vi ska göra en snabbis grej där och sen
åker vi hem till henne i VH och fikar o pratar skit.
Ikväll så ska jag och Tony på första bilträffan i år, som befinner sig i Barkarby. Det ska bli roligt
men ett klantarsel som jag lämnade ju vinterjackan hemma för några dagar sen
så jag kommer frysa ihjäl.

Hoppas ni får en bra helg, hoppas ni gör något kul. Ajuste, det är ju fan lov sen ju, jaaaaaa.

Detta är min fina men tråkiga osomriga outfit för idag:

Grå tröja och svarta Leggings.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0