My love.... och vädret

Fan skrev ett inlägg men allt försvann, jävla helvete. Aja.

Snart fyller min älskling år, den 24 april. Jag undrar vad han kommer tycka om min/mina present/presenter, hehe. Han kommer nog bli riktigt glad. Och den 29:de efter hans födelsedag så firar vi 1 år, undrar vad vi ska hitta på då. Jag längtar så mycket.



Ajuste, läste i Metro i morse om att SMHI varnar för klass 2 varning. Det stod att det skulle bli en fara för allmänheten, vi får väl se hur mycket det stämmer. Detta är en annan varning;

Stormbyar väntas


Det blir blåsigt väder över framför allt Götaland och östra Svealand
och SMHI har klass två-varning för stormbyar över Skåne och
Stockholmsområdet senare i dag. Kulmen nås vid lunchtid och under
eftermiddagen.

I byarna kan det bli uppemot 25 meter per sekund.

– Men det blir klart och soligt väder och ganska varmt,
säger Elin Torstensson, meteorolog vid SMHI.

De hårda vindarna bildas mellan ett lågtryck i norr och ett högtryck söder om Sverige.


Puss o Kram, ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0