Sun oh lovely sun

God morgon på er.

Bad update, I know.
Jag har inte haft så mycket tid att blogga.

I Torsdags så låg vi bara och mös i soffan framför en massa filmer, i går så åkte jag hem till min moster och åt påsk brunch med hela släkten, det var riktigt mysigt.
Haha, jag och min kusin Lotta körde runt med permobiler och fyfan vad jag skratta, det var så jävla roligt.

På kvällen åkte jag, Tony och Brian in till stan och hämtade Angelica och sen raka vägen hem och åt en jätte god middag. Kvällen var sådär rolig, vi började hemma hos Hedda och Frida där Thilda, Bobby och Frippe var. Sedan drog vi till en tråkig jävla fest i Lida. Men jag och Tony åkte hem efter en timme typ.


Min älskade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0