Birthday week

Ja, va ska man säga. tandläkaren gick åt helvete. Jag ska tillbaka dit på Torsdag halv 10 för att dra ut en jävla tand, jag kommer bokstavligen dö av smärta. Lite mer planer den här veckan.

I morgon ska jag färga håret mörkbrunt. Jag ska väl även övningsköra med pappa och plugga lite.

På Torsdag ska jag som sagt till tandläkaren halv 10. Efter det ska jag hem en stund och sen vidare till Farsta Centrum och möta upp syster. Jag ska hitta ett par skor som jag kan ha till min klänning på Fredag.

På Fredag ska jag till frisören och klippa min bob frisyr kortare. Efter det ska jag hem och fixa mig och så för att sedan gå ut och äta med familjen på Jimmy´s Steakhouse. När jag är klar med la familia, ska jag antingen ut eller på fest.

Thats my plans for the week. Ha de, pussar

Systrarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0