I'd come for you

vem ringde dig senast?: Tony
vem kysste dej senast?: Tony
vem kramde dej senast?: Hmm, var nog också Tony
vad har du för bh på dig just nu?: Vit
vad har du för trosor på dej just nu?: vita string
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: I know u do u naughty girl (:$)
vad brukar folk få för intryck av dig : Glädjespridare
har du någon gång klätt dig horigt?: Nej
har folk kallat dig slampa?: Nej

har du kallat någon för slampa?: Don't know
har du slagit någon riktig hårt?: Ja
använder du parfym?: Ja, när ja ej glömmer
vilka slags killar faller du för ?: Såna som min pojkvän. charm, perfekt, snygg och världens underbaraste personlighet. 
en hemlighet om dig :
kommer alltid vara en hemlighet
vill du ut och festa nu? : Nej
vad är klockan? : 20:37
Vilken färg har din mobil?: White
vad ska du göra nu?: Röka o duscha
har du svårt att släppa andra tätt in på livet? : nej, beroende på om dom förtjänar det iofs
vad tänker du när du vaknar? : Yes, en dag mindre tills jag får träffa Tony
kan du gå utan smink? Absolut, hela tiden gör jag det




(Jag har tråkigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0