All night long

Slutade efter provet idag, klockan 10. Åkte direkt till Haninge centrum för Tony skulle klippa sig. Under tiden han klippte sig gick jag och fyndade två linnen och en kjol för 87 kronor på Cubus, vilket kap!! När han var klar skulle vi gå o kolla på en väska till mig men det blev istället 3 bh:ar, 4 trosor och ett sjukt gulligt hmm, sexigt nattlinne? Haha.

Nu har jag duschat, fixat håret och druckit massor med kaffe, väntar på att Tony ska komma hem från the gym. Sen ikväll vet jag inte vad som händer, men något blir det säkert.

En till sak, i år har jag känt Johana Duggin i 11 år, helt häfigt,
ELVA År är mycket alltså.


Kommentarer
Postat av: Anonym

looooove<3

2011-01-21 @ 17:39:24
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0