Wrong way

Hejsan, godkväll, Tjenix.

I morse så åkte jag för första gången kommunalt från pappa. Då åker jag SJ tåg från Läggesta till Flemingsberg där jag ska ta bussen till Masmo och sedan ta tunnelbanan 3 stationer till Skärholmen. Så jag hoppade av i Flemingsberg, och tog bussen, men lite senare när jag var i Högdalen börja jag känna att jag har åkt fel så jag gick fram till bussschauffören och fråga; Jag kommer inte till Skärholmen med den här bussen va? Så sa han att jag skulle hoppa av och ta bussen tillbaka och den skulle åka förbi Masmo. Så jag hoppade av vid Högdalsdepån, say what vart var jag då liksom. Helt lost, haha.. Men jag hoppade på bussen tillbaka och så kom jag rätt. Vanligen skulle det ta 40 minuter att åka men i morse tog det ca 2 timmar... 
Alla skratta åt mig när ja kom till skolan o berätta mitt extrema misstag.

Nu ska jag fika med pappa o Ulla-Britt. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0