Boost

Jävlar vad jag vill slå sönder natten just nu. Har varit den värsta natten på sjukt länge.
Jag hade jätte svårt för att somna, sängen var inte alls skönt, vred och vände på mig hela tiden men aa tillslut sommade jag. Halv 3, vaknade jag igen, det var jätte varmt, sängen var oskön, Tony snarkade och allt var åt helvete. Somnade inte om förens flera timmar efter känns det som. Så nu kanske ni kan tänka er att jag är trött, riktigt trött så ska man upp till skolan, funderar på att ta en Berocca Boost efter att jag ätit upp min extremt goda frukost?



Och ja, som ganska många gånger tidigare, hemsk uppdatering, ja vet. Men jag tänker inte säga förlåt för det gör jag ju varje gång. Men ni har inte missat speciellt mycket, för helgen var väldigt lugn.


Nu måste jag fixa resten, måste gå klockan 7 ner till bussen.
Ha en bra dag på skola och jobb
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0