Denna dag suger

Jag är 18 år.
Jag har pojkvän sen 10 månader tillbaka.
Jag är jätte kär och lycklig.
Jag har 2 syskon.
Jag har ingen bästa vän.
Jag har ca 17 par skor.
Jag söker jobb.
Jag pluggar i Skärholmen första året.
Jag är mig själv.
Jag bor i Haninge.
Jag saknar Tony.
Jag gillar inte bråk.
Jag älskar kläder och skor.
Jag köper bara skor på Bianco och Scorett.
Jag är en glädjespridare.
Jag tycker om Texas Longhorn och Jimmy's Steakhouse.
Jag tycker inte om jobbiga och falska personer.

Jag är bara för rolig, detta är ett bra jävla bevis på att jag är duktig i skolan. Jag är klar med allt, därför sitter jag och gör ingenting, eller pluggar lite men ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är bästa vänner ansoo och vi sk ta tillbaka det som fan!!

2011-03-08 @ 18:19:52
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0