House of wax

Hejsan hörni. Hoppas ni mår bra..
Det blir väldigt dålig uppdatering nu när det är skola och så, eftersom att jag har bestämt mig för att inte skriva tråkiga inlägg om hur min skol dag har varit och så. Och det kommer nog alltid vara dålig uppdatering (vargadar), förutom när jag gör något efter skolan eller på helger.

Jag har fortfarande en super jobbig huvudvärk, hade det igår också.. Men jag vill inte ta tabletter för det är nog på grund av att jag dricker för lite vatten eller något åt det hållet. Så det här är jag just nu.




Men jag försöker iaf hålla humöret uppe... Nu ska jag förbereda fläskfilé som vi ska äta sen.
Ha de så bra, och fölåt för den dålga uppdateringen. Har ni något tips om vad jag kan skriva
när jag bara går i skolan så ge mig dem. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0