My angel, Rest in peace

Ett inlägg till min fina saknade prinsessa. 

Hej Denise. 
Hoppas du har det bra där uppe bland alla fina änglar. Jag antar att du leker med Kurre hela dagarna. Jag vill bara säga att jag saknar dig, kommer alltid att göra, varje dag. Även fast jag inte gråter och går upp till din grav så betyder inte det att jag har glömt dig, det kommer jag aldrig göra. Du är ju min skruttis. Jag har blivit skit kass på att hälsa på dig, ska försöka gå till din grav någon dag snart. Jag förstår inte varför jag inte gör det. Det är ju skönt att iaf få veta att du finns någonstans. Jag saknar dig pluttis, riktigt mycket. Jag älskar dig av hela min själ. Gud, jag har inte gråtit över dig på länge, men nu gör jag det, usch jobbigt. Men jag vill, det är ju nyttigt att gråta som alla säger. Denise, love mig att du har det bra, lova mig att vi nån gång kommer träffas igen. Jag skulle göra allt för att få träffa dig igen. Ha det bäst min underbara ängel. 

Glöm inte att jag älskar dig
/din Ann-Sofie.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0