Summer´11

Vilken seg jävla dag. Tråkig skoldag, har inte alls humöret för det här idag, nog för att jag vet att jag är ledig i morgon. Idag blir det en bra dag för eran del, jag ska hem till pappa. Jag har både kamera och dator, kom precis på att jag dock inte har sladd till kameran men då får min webkameraduga. Men det blir förmodligen några inlägg ikväll, alltså inte bara 1, inte ens två, kanske 4... Höhö
I morse kände jag verkligen att jag är så jävla trött på vinterjacka, kallt väder, blåsigt. Så idag fick det bli min nya vårjacka. Har dock två halsdukar på mig men det är super skönt, ni får en bild på min outfit senare.
Men jag tänkte slänga in några sommar bilder, för jag saknar sommaren så mycket.

Ser ni gräset bakom mig, super grönt och underbart.

På Gotland i somras.

Skolavslutningen.

Rättvik 2009 tror jag

Hos pappa, leker med Flisan.

Vid Globen ungefär.

GE MIG SOMMAR FÖR FAN.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0