ett års firande + valborg

God morgon.
Jag har haft en upptagen helg så därefter inget bloggande.

I Fredags åkte jag och Tony in och åt på Texas Long Horn, för att fira ett år.
Det var riktigt mysigt och himlans god mat. Efter det så drog vi hem en snabbis och sen åkte vi till Jacopsberg för att kolla på race.
Utanför restaurangen;



I Lördags ganska tidigt på dagen så gick jag ner till konsum för att möta upp mamma, jag skulle få lite brev som skulle postas och sånt. Sen kom tony och Bobby ner och hämtade mig för vi skulle åka och äta i VH men först så hämtade vi Oscar och Fodas.

När vi hade ätit så börja Bobby spela på sån där Black Jack maskin? och jag fick hjälpa honom lite, då drog jag in pengar till honom hela tiden, först 200 kronor, så spela jag själv för en 59 kronor och kamma hem 300 kronor, vem är grym, Jag.. haha!!
Aja, vidare om kvällen. Efter ätandet så drog vi hem till Frida och Hedda, satt och vänta på att brasan skulle tändas så vi kunde gå ner dit en stund. Och när vi hade varit där nere så drog vi till Persson som hade lite folk o supa hemma. träffade mycket trevligt folk men dock var kvällen inte speciellt rolig, ganska seg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0