second one

På fredag ska jag på kryssning med mamma, Helena och 37 andra. Mamma har företagskryssning, hoppas det blir roligt.
Vi åker Cinderella 24 timmars. Jag och mamma kommer på i Sviten så det blir frukost på rummet, stort rum och en nice jävla säng.

Jag har dock redan packat min väska, för på fredag kommer jag vara i skolan till ungefär klockan 1, och då hinner jag inte åka hem och packa för vi ska åka klockan 3 in till båten. Varför så tidigt? Jo för jag ska hjälpa mamma att dela ut alla biljetter.

Jag är duktig, jämfört med alla andra gånger jag åkt kryssning. Jag har inte med mig såhär överdrivet mycket kläder, bara 2 par skor och ja det andra man måste ha, smink, kroppsprodukter och hårprodukter.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0