Mår skit dåligt

Jag kan verkligen inte sluta tänka på det... Det känns som att bara för att vi börjat i gymnasiet nu och inte i samma skola kommer tappa kontakten med varandra och det är det sista jag vill... Jag har det så jävla roligt med dig, du är min bästavän.. Det här är så jobbigt. Lova mig att vi inte tappar kontakten?! Jag älskar dig skit mycket.. Mina tankar är typ; Nu har hon börjat i en skola och skaffat nya vänner. Hon kommer glömma mig. Hon kommer ha ett "nytt" liv med sina nya kompisar.. Visst, jag ska inte tänka så men jag är så rädd att förlora henne. Kan ni hjälpa mig att inte tänka så här, för det kommer inte bli så här va?? Jag hoppas du inte vill försämra kontakten mellan oss.. Jag vill inte umgås med dig någon gång ibland, jag vill ha det som det alltid varit....


Så Kim, lova mig att du aldrig lämna mig.. Du vet att jag inte klarar av det.. nu får jag tårar i ögonen. Fan Fan Fan, Kim du måste säga till mig att det kommer vara som det alltid vart annars kommer jag alltid ha den här tanken.. Och må dåligt.
Jag älskar dig Kim dolores Kangärde.. Hoppas ingen tar min plats i ditt hjärta

 
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är fula tillsammans

2009-08-28 @ 16:19:03
Postat av: Mika

du kan vara ful, fega anonyma idiot!

2009-08-28 @ 17:02:44
URL: http://majka.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Bästa vänner skiljs aldrig åt.....

Puss på er båda...

2009-08-29 @ 13:42:33
Postat av: Ansofie

Tack Mika

2009-08-31 @ 12:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0