Förlåt

förlåt förlåt och åter ett förlåt. Jag har ingenaning varför jag inte harskrivit på dom senaste dagarna. Kanske är det för att det är tråkigt i skolan, att det inte händer så mycket?! Jag kan ju säga att jag inte har mått så bra men det ska jag ändra på. Nu glömmer vi det tråkiga. Vad gjorde alla igår? Jag var ilf i stan med Natta, Melon och Kim. Vi åt på Sushi restaurang och det var första gången som jag faktiskt åt upp sushi'n och tyckte om det, hehe. Sen rörde vi oss mot tåget, men påväg till det så skrattade vi väldigt mycket. Vi åkte till Tungelsta, hem till Bobby och där hände de inte så mycket Men vid 11 följde jag med Kim till tåget sen drog jag och dom andra upp till Persson och där var det minst lika tråkigt. Jag tog 12 tåget hem och gick och la mig i min sköna säg på en gång, helt underbart skönt. haha.
Men ikväll ska jag, Joakim o Helena ut med mamma, vi ska äta på Texas Longhorn, så grymt gott asså.  Sen om det inte blir försent kommer Alex sova hos mig. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men nått kul hittar vi alltid på=)...
Ajuste, idag kommer min faster med Niklas och hennes kille, och jag ville verkligen träffa dom men nu blir det inte så om inte dom stannar länge, hehe... Aja vi höres Pussar //


Anso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0