Allways like a Princess

Fick veta för ett tag sen att det inte bara är jag, Kim, Marika och Thomas som ska åka Cinderalla på Fredag. Min mamma, Hasse och hans son och sons flickvän och hasses kompis ska också åka då. Fan va kul. Jasmines mamma, Elisabeth ska också åka. Det ska bli riktigt roligt, det är bara roligt folk liksom.

Men nu måste jag hoppa ner i min underbar säng, ska upp klockan 6 i morgon, gaah..
Men jag vet exakt vad jag kommer tänka på ikväll, jag kommer ligga och planera vad jag ska ha med mig på Fredag, vilka skor, vilka kläder ja kan ha, väskor och sånt och det är inte kul, för det tar ett bra tag att komma på det hahh, nej, nu måste Ansofie sova..

God natt och Sov gott!






Jag är bara för Cool...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0