Mad woman

hej på er.
Jag är ledig idag för jag måste till skolan och hämta mina arbetsskor.
Måndag och Tisdag har jag åkt lastbil men i morgon ska jag till ett Skanska bygge i Västerhaninge, jag måste ha;
- Varselkläder
- Skyddshjälm
- Skyddsglasögon
- Arbetsskor
- Arbetshandskar

Jag kommer se ut som en lysmask när jag är klar med alla dessa krav, haha.

Ajuste, när jag kommer till skolan också så ska jag prata med min fordonslärare Mirko också, han satt G+ på sista provet, och jag vet att det gick så mycke bättre än ett jävla G. Så jag ska be om att få gå igeonom provet med honom så han kan visa mig vart jag har failat.
Men aa, så här ser jag ut idag.

Nu eller alldeles strax drar jag, chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0